Bulivan

2010.02.25. 10:36

Barbee reklámarc lett

A fiatalok között évek óta népszerű Barbee-t választotta hazánk legnagyobb plüss-ajándékot forgalmazó cége új reklámarcának. Az együttműködés 2010-re szól, a megállapodás értelmében az énekesnőre épül a teljes marketingkommunikáció.

Gyuricza Ferenc

Az együttműködés többek között annak is köszönhető, hogy a cég vásárlórétege és Barbee közönsége szinte teljes mértékben megegyezik, így a kampány is elsősorban a tinédzser korosztályt veszi célba. Barbee imidzse példamutató a fiatal közönség és szüleik számára, hiszen nemcsak a dalszövegeit írja saját maga, de egy könyvön is dolgozik. Emellett az iskolában is helytáll, szorgalmának köszönhetően pedig a könnyűzenei élvonalba küzdötte fel magát. A megállapodás értelmében Barbee 2010-es első fotózásához több száz plüss figurát használtak fel, ezért a műterem úgy festett, mintha egy rekordkísérlet készülődne a kis állatkák mennyisége miatt. Az énekesnő nagyon élvezte a fotózást, mint mondotta, fantasztikus érzés volt számára ennyi plüss figurát látni egyszerre.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!